5 Nisan 2011 Salı

Sesli Leyla, SesliLeyla, SesliLeyla-Com, SesliLeyla-Net

Sesli Leyla, SesliLeyla  sahibi durduk yere bana küfürlü blog attın demekki sanalda sktigimin çocukları arasında seninda bir akının akraban var kesin onun için sende küfürlü blog attın bana aklıma sesliliman site sahibi tarayıcı geliyor demekki o senin bir tanısın akraban Onunda a. sktim şimdi sıra sana geldi ve sözlerime şöyle başlayayım. lan A. Avradını S. Soyunu sopunu Sktgimin evladı senin Bacını skm ben lan khbe evladı senin gibi o çocuklarına bu sanalda yer yok bundan sonra alayınızın a.koycam delikanlı isen samsunlu-azrail@hotmail.com  msn m eklersin adresni verirsin bende gerekeni yaparım bakalım ne kadar delikanlısın görelim eger vermessen her türlü bulurum seni ve gözünün önünde sülalesni skrim bunu kendim için ve reklam atıldı diye küfürlü blog attıgın siteler için yaparım. Sen tam adamına denk geldin sitende benimde dostum var sen adresni verme seni öle veya böle skcem şansın yok kahbe evladı :D D: :D :D :D :D :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder